FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Momenteel kan je via een beveiligde zone betalen met Bancontact, Belfius, ING, KBC CBC, Maestro, Mastercard en VISA.

2. Komen alle producten opnieuw in stock?

Dit hangt af van product tot product. Je kan ons altijd een berichtje sturen via info@boutiquedejulie.be of via ons contactformulier om dit na te vragen. We houden zeker rekening met jouw suggesties!

3. Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Momenteel verzenden we enkel met Bpost naar België en Nederland. Wij zorgen ervoor dat alles tijdig bij Bpost geraakt zodat het zo snel mogelijk bij jou geleverd kan worden. 

4. Ik heb een vraag over welke maat ik best kan nemen.

Bekijk steeds onze productbeschrijvingen. Wij proberen zoveel mogelijk informatie te geven van taille-, breedteomtrek en lengte van onze kledingstukken alsook stoffen. In geval dat deze informatie niet volstaat, kan je ons steeds contacteren via e-mail (info@boutiquedejulie.be) en ik probeer hier zo snel mogelijk op terug te komen.

5. Is reservatie van een product mogelijk?

Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Wel kan je steeds een item online bestellen en voor ‘afhalen in de winkel’ kiezen bij de checkout. Zo ben je zeker dat het item van jou is. Kom je langs in de winkel en past het bestelde item toch niet? Geen probleem, geld terug!

Ik weet ook graag welke dingen jullie leuk vinden. Zo kan ik hier tijdens de launches van de volgende collecties rekening mee houden.

6. Is er mogelijkheid om een product te retourneren?

Ja, dit is mogelijk, bekijk ons verzend- en retourbeleid. Contacteer ons steeds via info@boutiquedejulie.be vooraleer jouw product te retourneren want een retourformulier moet ingevuld worden.

7. Kan ik het product in jouw winkel retourneren?

Ja, dat is zeker mogelijk indien het item nog in perfecte staat is.